Tegnap óta gyakran fáj a fejem. Érzem, hogy felszabadult a tarkóm, könnyebben tudom mozgatni a fejem, kevesebb a feszültség a vállizmaimban, könnyen áramlik a vér a fejembe, ez okozza a szokatlanul normális vérnyomást és emiatt érzek fejfájást. A jelenségnek örülök, mert tudom, hogy végre tartós egészségesedés történik a szervezetemben. A fejemben ezen túl minden szerv több energiához jut, mint eddig. Ez jobb közérzetet, világos gondolkodást, a depresszív gondolatok megszűnését eredményezi.

A fejfájást megelőzte egy idegi feszültség is, amit általában sporttal, szexxel, csokival vezetek le. Tegnap egy jó kis Tokaji aszu is segített, de az igazi megoldást a jól bevált aerobic és szauna hozta. Na meg az alkotás öröme, a blog-írás ötlete és megvalósítása.

Szerző: megvilágosodott nő  2010.04.14. 08:52 25 komment

Címkék: megvilágosodás ezoterika átlényegülés tudatosodás istenember

A bejegyzés trackback címe:

https://megvilagosodott.blog.hu/api/trackback/id/tr1001919854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó néni 2010.07.05. 21:54:58

kár, hogy a megvilágosodás a helyesírásra nincs jó hatással.

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2010.07.06. 11:50:28

@Szabó néni:
Megköszönném, ha megírná a hiba kijavítás módját, mert én nem találtam rá lehetőséget.
megvilágosodott

kiroru 2012.01.08. 11:06:47

Szia! Nem akarok belédkötni és nem rossz szándékból mondom amit most mondok. Nézegettem a blogodat, amiket leírtál. Egy megvilágosodott nem hajszolja annyira az élvezeteket, mint amennyire Te. Egy megvilágosodott NEM TEKINTI A SZÉPSÉGET HATALOMNAK. Hanem TUDJA, HOGY A SZÉPSÉG IS ILLÚZIÓ, mely tulajdonképpen lényegtelen, nem pedig úgy beszélünk róla mint egy magasztos dologról.
Az élvezetek hajszolgatásával vigyázz. Vigyázz mivel akarod eltölteni az időt, meg miben akarod levezetni a feszültséget. Még ha tényleg meg is vagy világosodva (vagy csak egy tisztább tudatállapotban vagy, nem tudom) akkor ne rohanj már ennyire az érzéki élvezetek után! Vissza fogsz esni, ha hajszolod őket... Nem tudod hogyan kell kezelni a felgyülemlő energiát. Nem élvezetekkel.

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.09. 11:07:06

@kiroru: Köszönöm fontos észrevételed. Egyetértek veled. A szépség külső jegyei pusztán illúziók. Van azonban olyan Szépség, ami belülről fakad. Szépség alatt olyan tudattal rendelkező embert értek, aki szép gondolatokkal, érzésekkel, szeretettel él és ez hatja át egész lényét. A külsejét is:)
Azzal is egyetértek, hogy az élvezetek hajszolásával vigyázni kell. Erről szól : "Élvezetek helyett a lélekemelő boldogságra törekedj" című bejegyzésem. A lélekemelő gyönyört viszont keresni kell. Legyen az önkifejezés a művészetben, vagy vallási áhítat, vagy meditáció, vagy közösségi élmény, vagy szerelem. Nem a forma számít, hanem a belső megélés. Az emel fel a Szépségbe, egy könnyed mégis teremtő tudatállapotba.

kiroru 2012.01.09. 15:33:59

Lenne két kérdésem Tőled, ha nem baj. :) Van egy Tanítóm, tőle is megkérdeztem már azt amit most tőled fogok, ő is megvilágosodott, de most szeretném hallani a te véleményedet is erről.
Te ha jól veszem ki a blogodból az ezotéria iránt érdeklődsz. Én buddhista vagyok már több mint egy éve, és elértem valamennyire a megszabadulást. (az nem a megvilágosodást jelenti, mert a buddhizmuson belül több irányzat van, pl. Hínajána, Gyémánt Út, stb. és valamelyik irányzatban már a megszabadulást megvilágosodásnak is hívják, mert abban az irányzatban csak a megszabadulás a cél, nem pedig a megvilágosodás. De amúgy a kettő más.) Csak tudod nem értem, hogy néha miért érzem erősebben, néha miért érzem gyengébben ezt a tudatállapotot? Azt mondják a megvilágosodás és a megszabadulás maradandó, örök. De ahhoz viszont úgy kell elérni a tudatállapotot, hogy teljesen stabil állapot legyen, ne muljon el, mert akik elérik, nekik még nem annyira stabil hónapokig vagy akár évekig sem a tiszta tudatállapotuk, és még visszaeshetnek. Én rengeteget meditáltam az alatt a több mint egy év alatt, valamikor hónapokig tudtam bent maradni a megszabadult tudatállapotban tökéletesen, de mostanában hetek óta úgy érzem mintha ingadozna egy skálán. Valamikor erősebb és valamikor gyengébb, és nem tudom miért, ugyanannyit meditálok, és ugyanúgy alig foglalkozok élvezetekkel. Sőt, már a szexualitásról is teljesen lemondtam. Végülis pont azóta, amióta a szexualitásról lemondtam teljesen, azóta kezdődött el az, hogy valamikor gyengébben, valamikor erősebben tapasztalom a megszabadult tudatállapotot. De lehet hogy csak a véletlen műve hogy azóta van velem ez, mióta elkezdtem nem foglalkozni a szexxel. Alapjában nincs semmi bajom ezzel a szex nélküli élettel, nem hiányzik semmi a szexualitásbol, nagyon ritkán jön fel emlék, vagy gondolat ami a szexualitáshoz kapcsolódik. Nincs rá szükségem sem már tulajdonképpen.

Te nem érezted még úgy, hogy valamikor gyengébben tapasztalod ezt a tudatállapotot amiben vagy? Nincs ötleted hogy én velem miért történik ez mostanában?

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.10. 12:25:25

A megvilágosodás csak kezdete az átlényegülés folyamatának. A test évek hosszú sora alatt egészen más, erős, új energiákkal töltődik fel. Mint amikor az orgazmus összerántja az izmokat. Ilyen orgazmusos erős energia hat folyamatosan a testre. (hiszen nem engedjük ki ezt az energiát kielégüléssel, hanem a gerinc mentén az agyba juttatjuk) Az agy-idegi-hormonális rendszer pedig ennek hatására folyamatos változásban van. Ez pedig azt jelenti, hogy ún. tisztulási tünetek során megyek keresztül: fejfájás, hőemelkedés, ingerlékenység, torokfájás, térdfájás, bokafájás, hasmenés... Mindezek hatására a hormonháztartásom fiatalodik, ennek következtében olyan örömérzések, szerelem érzések hatnak át 50 évesen, mint egy 18 évest. Egyenesedik a korral megroggyant nyakam, gerincem, karcsúsodom, az izmaim egyre lazábbak, egyre hajlékonyabb vagyok, a tekintetem tiszta, fényes, betegségek nem érintenek. A bőröm egészséges, ruganyos és szeplőtlenedik. Ez a teljes megfiatalodásig vezet.
A lényeg, hogy ember is vagyunk, nem csak megvilágosodott. Az ember-tudat a tudatunk külső hagymahéja. Az emberi dimenzióban idő kell, míg a hagyma legkülső héjait is átitatja a fény.
És persze nem vagyunk másoktól elszigetelve. A folyamat - elsősorban egy magas tudatszinten - folyamatosan hat a családtagjainkra, szomszédainkra, Magyarországra, a Világra.

kiroru 2012.01.11. 23:14:46

Értem. Köszönöm a válaszodat.

kiroru 2012.01.12. 15:16:37

Ja és csinálom újra az alapgyakorlatokat is és most már jobb. :) Már nem érzem olyan ingadozósnak.

kiroru 2012.01.12. 21:43:20

...egyébként nekem is van blogom, hátha magával ragad az egyik téma. :) de leginkább a buddhizmusról szoktam csak irogatni, persze van néhány más téma is.

asztral.freeblog.hu/

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.13. 10:17:08

Tetszik a blogod. Épp az 5 tibeti + a 6. jógagyakorlatról olvasom tapasztalataid. Ezeket én is nagyon szeretem, mert az egész hormonháztartást, az idegrendszert, a test minden sejtjét regenerálják.
A szexualitással kapcsolatban nőként annyit tapasztalok, hogy a szexről nem kell lemondani, csak a szexet másként élvezem, mint korábban.
A szexben is, mint minden másban, nem az élvezkedés (kielégülés) a cél, hanem a kiteljesítő/megsemmisítő (e kettő ugyanaz: mindkettő megszabadulás az egós félelmektől)katartikus gyönyör.
És nem személyfüggő, tehát nem vagyok rabja valakinek (mint általában a szerelmes). A gyönyör képesség bennem van. Én döntöm el, hogy kivel osztom meg. Szabadon döntöttem úgy, hogy a párommal élem meg ezt a megszabadító teljes önátadást, mert vele akarom erősíteni testi-lelki-szellemi szövetségünk.

kiroru 2012.01.13. 21:44:37

Örülök hogy tetszik. :) Épp ma irtam át a blogom nevét asztrál -ról kiroru -ra, mert ez asztrál nem épp szerencsés már. Régebben volt egy nagy ezoterikus korszakom, amikor még nem foglalkoztam buddhizmussal. És akkoriban a blogomon volt néhány ezoterikus írás is, amikből egy-kettőt kitöröltem már. De lényegében ezért volt asztrál a blogom neve. De mától az új címe a blogomnak kiroru.freeblog.hu/

:)

Eleinte én is az ezo felé érdeklődtem. Nálam az volt a kezdő lépés a spirituális úton. De aztán valahogy rájöttem, hogy nem is annyira célravezető számomra, mint például a buddhizmus. És a buddhizmus az valahogy jobban tetszett, jobban megtaláltam benne azokat a dolgokat, amiket kerestem / keresek, és könnyebben megy is, kevesebb akadállyal. Amikor ezos voltam, olyan durva dolgok is történtek velem, hogy már negatív lények jelenlétét vettem észre. Bizony, olyan is volt, hogy szándékos testenkívüli élmény előidézése után remegett az egész testem körülbelül 4-5 órán át, össze-vissza rángatóztak az izmaim, éreztem valami negatív lény jelenlétét, és még volt néhány hasonló, furcsa esetem, rémálmok, stb. Mindegy, lényeg ami lényeg: jobban megtaláltam az utamat a buddhizmusban. :)

Én a szexualitással másképp vagyok mint ahogy Te. Megszabadulásom előtt még nem próbáltam ki a szexet. Túl zárkózott voltam, lelki problémákkal voltam tele éveken át, utána pedig már nem igazán érdekelt a szex, ahogy áttértem a buddhizmusra. Mert sok buddhista megtartóztatja magát az élvezetektől azért, hogy elérje a Kialvást. Amikor elértem a Megszabadulást, nyitottabb lettem természetesen. Előtte alkoholhoz sem nyúltam soha még, de akkor már megtettem. Olyan szabadnak éreztem magam, mint még soha, abból a tudatállapotból kifolyólag. Szerelmes nem akartam lenni, az valamiért sohasem állt hozzám közel. A szerelemből könnyen kialakul a ragaszkodás a párunk iránt, mely pedig kiszolgálja az egot. Kipróbáltam a szexet, és nagyon nyitott lettem. 360 fokos fordulatot tettem, komolyan. Egyik pasi jött a másik után, és úgy éreztem hogy miért ne lehetne, hiszen szárnyalok. Persze nagyon máshogy éltem meg a szexualitást, mint ahogyan azt a hétköznapi emberek megélik, és mint ahogy beszélnek róla. Ebben nem volt egy csepp ragaszkodás sem senkihez, és semmihez, csak egy mély boldogság volt, amiben levezethettem az energiáimat, boldog energiával töltött fel, ami kiegészítette a Nirvána határtalan békéjét, még nyitottabbá tett, és tudatában voltam annak is, hogy csupán muló öröm a szex. De igazából elment az eszem. :) Néhányan mondták, hogy vegyek már vissza magamból és mégis mi a fene történt velem...? Ráeszméltem hogy tényleg butaság halmozni az élvezeteket. Engem a szexualitás elvitt egy csapdába. Elkezdtem érezni azt, hogy elvilágiasodok, hogy keresem az élvezeteket, kevesebbet meditálok, és megéreztem, hogy a Megszabadulásom eltűnt hirtelen. Hirtelen minden beszűkült, és észrevettem hogy nem erre kellett volna használnom az energia felesleget és a határtalan szabadság érzését. De már késő volt: újra ott találtam magam, abban a káprázat világban, amiben voltam a Nirvána elérése előtt. Megbántam mindent, újra többet meditáltam, és elhagytam ezeket a dolgokat. Szerencsémre alig néhány hét mulva eltéptem a tudatomat behálózó vékony kis fátylakat, amik növekedni próbáltak, de mivel én ismertem már, milyen az, ha tiszta a tudat és mindentől mentes, ezért könnyedén, néhány hét alatt ismét megszűnt a káprázat körülöttem. És megfogadtam, hogy többé nem tévédek tévútra. :) Én ezért végeztem a szexualitással is. Neked például nem okoz ekkora gondot. Sokaknak viszont igen.

Most már a Megvilágosodásra törekszem. Nem állhatok meg a saját megszabadulásomnál. :)

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.14. 10:34:10

@kiroru: Tetszik, hogy figyeled magad, az életed és a tapasztalatok alapján módosítasz az életeden. Ez nagy fokú tudatosságra vall. Nem sodródsz a világban, hanem Te irányítod a sorsod.
Én is azt tapasztaltam, hogy nagyon fontos a rendszeres meditálás. Bármibe belehabarodik az ember - szerelem, szex, cigi, drog, munka, forradalom, a saját személyisége, stb. - az megköt. Szabadok akkor vagyunk, ha nem okoz gondot változás. Ha már sikerült megszabadulni függőségeinktől (egonk túlértékelésétől is), akkor már nem kell megvonnunk magunktól semmit az életben. A testünk egy olyan csodálatos eszköze a tudatunk fejlesztésének, mint a számítógép programozójának a háttértár. Nem kell mindent mindig elölről kezdeni. A test sejtjei raktározzák a korábbi tudatállapotainkat. Minél gyakrabban időzünk a tiszta tudat állapotában, annál inkább ezt az állapotot diktálják reflexesen a sejtjeink. És egyre kevésbé kell figyelnünk viselkedésünkre, mert reflexesen is a legmegfelelőbb dolgokra vágyunk. Egyetlen feladat van: élvezni a létet.

kiroru 2012.01.15. 14:23:02

élvezni a létet, spontán, azonban én igyekszem a középúton járni. A buddhizmusban középút van, ami valóban a legjobb, mert elkerüljük a két végletet: az önsanyargatást, és az élvezetek halmozását.
Nem kell szerintem mondanom, tudod, hogy vannak olyan emberek akik úgy születnek meg, hogy a Megvilágosodás vagy a Megszabadulás felé vezető Úton nem jelent nekik egy csepp gondot sem a szexuális élet, míg mások úgy születnek meg, hogy az Úton, vagy a kezdeti Megszabadult vagy Megvilágosodott állapotukban problémájuk van a szexuális élettel, és könnyen adódhat is persze belőle probléma. Én az utobbi fajtába tartozok, ezért döntöttem úgy, hogy kivonom a szexet az életemből, talán életem végéig is.
Láttam hogy egy tiszta világban, ami túl van a szamszára (szenvedés) világain, a Buddhák között léteznek nem nélküliek egyaránt, és léteznek közöttük olyanok is, akiknek van nemük.

Mindenki azt teszi itt a Földön, annak érdekében hogy elérje a Megvilágosodást, ami számára a megfelelő. Sokan vannak a nagy tanítok között is akik nem élnek nemi életet, de akad néhány, akik igen. Mindenki maga érzi, mi a számára a célravezető. :)

Írtad, hogy Te is csináltad a tibeti jóga gyakorlatokat. Én kicsit rosszul lettem tőle, ez mostanában jött ki. Hatott a havi vérzésemre, szinte egész nap napokon át görcsölt a hasam miatta, kevesebb lett a vérem is, és kicsit átlátszó is volt. Annyira görcsölt a hasam, olyan erősséggel mint AHOGY MÉG EDDIG SOHA. Arra gondoltam, hogy felfüggeszteném a tibeti jógát kb. két - három hónapra, de kérdéses hogy az miatt van-e ez a gyötrelem?? Vagy lehet hogy az miatt mert nem foglalkozok a szexxel?
Azt olvastam valahol régebben, hogy ha egy nő elhagyja a szexualitást akkor csökkenik a havi vérzése, és elmúlik végül.

Ha legközelebb havi vérzésem lesz és ilyen fájdalmas lesz ismét, akkor mit tehetnék? Nem tudsz ajánlani valamit? Én csak a Gyógyító Buddha meditációt ismerem, és amikor elvégeztem, utána hamarosan szép lassan el is mult a fájdalom.

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.16. 17:06:54

@kiroru: Kedves kiroru,
Minden változás szokatlan a szervezet számára. De vannak nagyon jótékony változások. Legfeljebb lassítani kell a változás tempóját, ha túl drámaiak a tünetek. Hogy jó úton jársz-e, azt sosem a pillanatnyi állapotodból tudod lemérni. Hanem hosszabb időszakaszt (fél - egy évet)vizsgálva döntheted el. Az alapján, hogy haladtál-e legfontosabb céljaid felé.
Nem csak a kérdések, a válaszok is benned vannak. Te pontosan tudod, mit kell csinálnod. :)

kiroru 2012.01.17. 17:43:58

Tudom, hogy hosszabb idő kell ahhoz, hogy tudjam hogy jó úton járok-e. :) Fél évig csináltam azt, amiről fentebb írtam, ami miatt a visszaesést tapasztaltam. Fél év kellett mire rájöttem hogy ez valóban a rossz út volt.
Kérdeztem előzőleg, hogy nem tudsz-e valamit amitől nem görcsölne majd megint úgy a hasam, ha havi vérzésem lesz? Mert attol félek, hogy az a néhány nap megint nagyon rossz lesz, megint le fog bénítani, és nem fogok tudni semmit sem csinálni normálisan miatta. Én csak a Gyógyító Buddha meditációt ismerem, ami segített is azon a napon, amikor megcsináltam, de a következő napokban ismét nagyon erős görcsöket tapasztaltam, persze már nem olyan tartós ideig. Segített a meditáció, de foszlányok néha tértek vissza az erős görcsből.

kiroru 2012.01.17. 17:44:30

És tényleg nem tudom hogy ez ellen mit lehetne még tenni. :) Szóval ha tudsz valamit kérlek ne titkold el. :)

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.18. 14:43:32

@kiroru: Nem tudok. Ilyen nem fordult velem elő. Te jobban ismered magad. Annyit mondhatok, hogy minden fájdalom, görcs egy tudati feszültségből ered. Valószinüleg nagyon fegyelmezett vagy, hisz haladni akarsz. Lazíts, kényeztesd, szeresd magad!

kiroru 2012.01.18. 17:21:58

Jól van. :) hiszen lazítok és szeretem magam. :) köszönöm a válaszaidat. lesz ami lesz. :)

kiroru 2012.01.20. 00:09:20

Azt azért meg tudod mondani hogy ajánlod-e hogy még használjam a tibeti hatodik rítust? Ami a szexuális energiák átalakítására alkalmas? Vagy ezek után, hogy ilyen gyötrelmes volt a havi vérzésem (lehet hogy a gyakorlattól) már ne is csináljam egyeltalán soha többé?

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.21. 09:10:47

@kiroru: "Te jobban ismered magad"..."Legfeljebb lassítani kell a változás tempóját, ha túl drámaiak a tünetek."...
"Nem csak a kérdések, a válaszok is benned vannak. Te pontosan tudod, mit kell csinálnod. :)"

kiroru 2012.01.22. 15:19:26

@megvilágosodott nő: Azért még kérdeznék Tőled valamit hogyha nem gond. :)
Régebben (egy éve, háromnegyed éve) sokkal többet tudtam meditálni, korábban fel tudtam kelni anékül hogy álmatag lettem volna.
Mostanában pedig (lassan háromnegyed éve) ha korán akarok kelni, 6 vagy 7 órakkor, akkor még olyan álmos vagyok (még ha 8 órát alszok akkor is), hogy úgy érzem visszahúz az ágy. Este 11 ig bírok csak ébren maradni, hiába alszok 8 órát előző éjjel. Ha kávét iszok, attól ébren tudok maradni akár hajnali kettőig is, de kávé nélkül 11 ig maximum. A meditációim is nehézkesebbek most, ha a multhoz hasonlítom a jelent. Régebben hajnali fél hatkor keltem suli előtt, meditáltam hétig is akár, anélkül hogy elaludtam volna, aztán mentem suliba, hazajöttem akkor tanulni is volt még erőm, bár már kissé fáradtnak éreztem magam, de este 6 kor még képes voltam meditálni 1, vagy egynél több órát is. Mostanában meg..... nem járok már suliba, és dolgozni sem jelenleg. Mégis sokkal fáradékonyabb és álmatagabb vagyok. Hiába alszok 8 órát, és hiába van reggel 8 óra amikor felébredek, hamarabb belealszok napközben, vagy reggel a meditációkba, hamarabb elfáradok a házimunkáktól, és persze nem bírok ébren maradni sem kávé nélkül tovább mint este 10 - fél 11 - vagy 11 óra.
Úgy érzem könnyebben elfáradok, könnyebben elálmosodok, mint régebben, én 19 éves vagyok, néhány hónap mulva 20 leszek. Ennyi idősen frissebbnek és energikusabbnak kéne lennem, ez magátol értetődő. Nem tudom miért fordult a kocka. De nem tudsz segíteni benne? Nincs valami ötleted?

megvilágosodott nő · http://megvilagosodott.blog.hu/ 2012.01.22. 16:05:13

@kiroru: A sok alvás tipikus tünete a tudatosodásnak. Hiszen a meditálással a teljes tudatunkra hatunk. Arra a részre is amelyet a pszichológusok tudatalattinak neveznek. Tudatunk azon területére is hatunk meditációval, ami az érzelmeinkért, szenvedélyeinkért, a sorsunkért felelős. Egy-egy meditálással tehát sokkal nagyobb változások hatnak testünkre, izmainkra, sejtjeinkre, idegrendszerünkre, mint egy átlag emberi tevékenység során. Hisz az átlag tevékenységekben teljes tudatunknak csak egy pici részét, a logikus részt használjuk.
Természetes, hogy sokkal jobban elfárad a test. Sokkal többet kell pihenni. Fizikailag sokkal kevesebbre képes az ember emiatt. Ezzel szemben hatalmas sorsalakító erőre teszel szert. Míg más energikusan dolgozik, sportol, ügyeket intéz, Te főként meditálsz, pihensz. Mégis eredményesebb, boldogabb, egészségesebb leszel.
Sok évi meditálás után, amikor már a tested - a tudatod - kicserélődött szellemi energiákra (ezt nevezem átlényegülésnek) már nem leszel fáradt. Csak amíg vannak benned blokkok, addig tart a fáradtság. Amikor már akadálytalanul járnak át a tiszta energiák, akkor már egészség van, életerő, az örök fiatalság és szerelem állapota.
Addig csak bele-bele kóstolsz ebbe, majd tisztulási tünetként fáradtság, fejfájás, stb. jelentkezhet.
Ez olyan, mint az edzés. Először csak időnként érzed magad erősnek, aztán fáradtság, izomláz jön. Később már folyton erős vagy.
A sok meditálást célszerű kiegészíteni futással, jógával, tánccal, alkalmanként szexszel... Ezek levezetik a testben megrekedt - fáradtságot okozó - energiákat.

kiroru 2012.01.22. 20:03:43

Érdekes. Köszönöm a válaszodat, ez is sokat segített! Igen, tudom hogy ez még nem a tökéletes megszabadulás. Elértem a Megszabadulást valamennyire, de sajnos még nem a legtökéletesebben. Ezt a Tanítóm is alátámasztotta. Sokszor mondta hogy nem tökéletes még, de már közel járok. Nagyon ritkán, de észlelek egoistának tűnő gondolatokat, és mindig résen vagyok. Ezért én is tudom, hogy van még egy picike ego maradvány bennem. Sajnos azt nem tudom, hogy mi gátol abban, hogy ez a kis maradvány is megszűnjön. Úgy érzem minden tőlem telhetőt megteszek. Folyamatosan figyelek a Megszabadult tudatállapotra is.
Rendben van, akkor inkább a jógát választanám. :) Csak az a gond hogy nem ismerek a tibeti jóga gyakorlatokon kívül más jógát. Olyasmi kéne ami ad egy kis energia löketet. Ismersz ilyent?
süti beállítások módosítása